zaterdag 7 mei 2016

ZOVEEL ZENTANGLE-HELENDE TEKENKUNSTWERKJES VERDER.....

Ik heb zolang niet meer geblogt.......kan onderstaand berichtje niet op de juiste pagina krijgen....ik geef het niet op..............t komt in orde....tzt op helendtekenen en zentangle page.


De opdracht aan mijn vriend de fotograaf is gegeven.....Hij zal al de kunstwerkjes fotograferen in de loop der tijd nog gemaakt. ik zal ze hier weer op mijn blog zetten.

Intussen heb ik al aan veel mensen de kunst van het tanglen op helende wijze geleerd. Jong en Oud, het maakt niet uit, de reacties zijn vrijwel altijd positief.....
* Nooit geweten dat ik zo rustig zou kunnen zijn.
* Ik kan niet tekenen en kijk nou eens wat leuk....
* Helemaal ZEN van binnen.
* Stil zijn in een groepsgebeuren.....dat lukt ook nog, nooit verwacht..
* Wat een heerlijkheid om te doen, ga het zeker thuis ook doen.
* Nooit gedacht dat ik zwart-wit leuk zou vinden.
* Ohhhh wat kom ik mijzelf tegen!!!! Wat een perfectionist ben ik...
* Helemaal in de war door dit foutje...... en ...het maakt mijn tekening uiteindelijk leuker.
* Mijn stress is uit mijn lijf....
* En dat op mijn leeftijd....ik ga het bij ons in het bejaardenhuis ook doen.....

Locaties;
-Bij mij of bij jou thuis.
-In de Blauwe Decade Alkmaar
-In De Societeit  Alkmaar
-Bij ZenenZo   Poeldijk.
-Op locatie naar jouw keuze.

vraag gewoon, wat en waar ji wilt, een cursus kan een paar uur, een of twee dagen, of vijf avonden duren.  van simpel tot meer uitgebreid.

Ik zal ook met regelmaat hier,  links doorgeven waardoor je zelf je eigen ZEN-gang kan gaan.

Van lijn tot kunstig werkje-groet.
AnnA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten